Test: Internetový marketing 3 (15 otázok)

Otestuj si svoje znalosti v online ekonomickom teste: Internetový marketing 3. Po vyplnení testu stlač tlačidlo "Vyhodnotiť test". Zobrazí sa ti vyhodnotenie testu a tvoja úspešnosť. V prípade nesprávnych odpovedí sa dozvieš riešenie. Pre správne fungovanie on-line testu musíš mať povolený javascript.

1. Optimalizácia internetového obchodu pre vyhľadávače sa označuje ako:
a)
b)
c)
2. Prenajímanie webového servera alebo jeho časti za účelom umiestnenia webovej aplikácie je:
a)
b)
c)
3. Reklama v prostredí internetu sa volá:
a)
b)
c)
4. Komplexný informačný systém organizácie sa volá:
a)
b)
c)
5. Marketing v prostredí internetu sa nazýva:
a)
b)
c)
6. Pomer počtu preklikov k počtu zobrazení reklamného prvku, vypovedajúci o účinnosti danej reklamy sa označuje ako:
a)
b)
c)
7. Širšia oblasť elektronického podnikania sa súhrnne označuje ako:
a)
b)
c)
8. Systém reklamy, v ktorej sa neplatí za zobrazenie, ale až za preklik sa volá:
a)
b)
c)
9. Jedny z najdokonalejších voľne dostupných štatistík na svete je:
a)
b)
c)
10. Grafický reklamný formát, ktorý je na internete často využívaný je:
a)
b)
c)
11. Slovenský preklad výrazu e-commerce je:
a)
b)
c)
12. Elektronická, virtuálna alternatíva kamenného obchodu je:
a)
b)
c)
13. Jedno zobrazenie banneru sa označuje ako:
a)
b)
c)
14. Percentuálne vyjadrenie úspechu pri pretavovaní jednoduchej návštevnosti na konverzie alebo dosiahnutia cieľu sa označuje ako:
a)
b)
c)
15. Technológia určená na tvorbu a prehrávanie animácii obsahujúcich ako video, tak aj audio na webe je:
a)
b)
c)

TESTY NA PRIJÍMAČKY 2019/2020

Vyskúšajte si nové i staršie testy na prijímačky na stredné školy pre školský rok 2019/2020. Pozrite si ukážky reálnych testov z predchádzajúcich rokov z predmetov: